Visszajelzések

Mivel rövid és hosszútávon is szeretnénk, ha a projektünk hatékonyabb munkavégzést tenne lehetővé a telefonszolgálatoknál, így nagy hangsúlyt fektetünk arra is, hogy a résztvevő szakértők és telefonos ügyelők is kifejthessék véleményüket az elméleti és gyakorlati anyagokról, közös munkáról.

Mivel célunk, hogy a résztvevők saját szervezetük eredményesebb működése érdekében könnyen adaptálható tudással távozzanak az egyes programok után, így minden alkalommal egy rövid kérdőív segítségével kérünk anonim visszajelzést. Ebben mindenki kifejtheti, hogy mik voltak a legfontosabb ismeretek, melyek azok a pontok, amelyek továbbgondolásra érdemesek. További kérdések feltevésére is lehetőség van a kérdőív során illetve az esetleges ellentmondásokra is rákérdezünk. Végül pedig arra kértük a résztvevőket, hogy egy néhány soros válaszban írjanak az adott programról véleményt, észrevételt, kritikát; egyszóval bármit, ami a jövőben hatékonyabbá teheti a közös munkát. (A válaszokat nem teljes egészében közöljük, mivel néhány esetben személyes információkat is tartalmaznak. Kizárólag a lényegi, inkább szakmai visszajelzéseket mutatjuk be rövidített és teljes mértékben személyektől elvonatkoztatott verzióban.)