16. alkalom: (Tanulmányút Veszprém) 1-2. nap

Dátum: 2018. november 22.- 2018. november 23.

Helyszín: Veszprém

Az első napon, az alapok megismerése után – úgy, mint a szövetség értékei, célja, missziója – specifikusan foglalkoztunk a szolgálatok marketingjével. Kifejezetten a mi célcsoportjainkra építő stratégiákat próbáltunk kialakítani. Mivel két témában – híváspromotálás és ügyelőtoborzás – is fejlődést szerettünk volna elérni, ezért többféle megközelítéssel dolgozunk, hiszen más-más célcsoportja van a két területnek. A kétnapos munka során a rendelkezésünkre álló statisztikai és hívásadatokat felhasználva, sikerült egy stratégiai vázat kialakítani, mely mentén várhatóan a hazai szolgálatok és a szövetség is hatékonyabb eléréseket tud majd produkálni. A munka során meglepően élénk diskurzus alakult ki a témában és sokféle feladatot kaptak a résztvevők, mindemellett praktikus tanácsokat, érdekességeket is megismerhettünk.